Kampania Społeczna 2016

Gala wręczenia nagród Kampania Społeczna 2016

 

03.07.2017 r. w warszawskim teatrze Kamienica odbyła się Gala Finałowa konkursu Kampania Społeczna Roku 2016. Główną nagrodę w kategorii kampanie lokalne zdobyła akcja przeprowadzona przez TOZ w Polsce Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu we współpracy z MPK Wrocław.

Inicjatorką kampanii „Chodź pójdziemy do Ciebie” jest rzecznik prasowa schroniska Aleksandra Cukier, a za pomysł i realizację spotu odpowiadali Kamil Kuć, Adrian Janisio i Maciej Cichosz. Film powstał dzięki życzliwości KRFFosa, PWR i
MANIFIESTAfilm i był wyświetlany na monitorach wrocławskiej komunikacji miejskiej. Informacje o kampanii pojawiły się także w lokalnych i ogólnopolskich mediach i w social mediach, gdzie spotkały się z bardzo ciepłym przyjęciem.

Aleksandra Cukier, rzecznik schroniska:

Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że kampania została doceniona przez jury konkursowe. Dziękujemy twórcom spotu – Kamilowi Kuciowi, Adrianowi Janisio oraz Maciejowi Cichoszowi. Ich ciężka praca pomaga nam uświadamiać, jak ważna i potrzebna jest adopcja starszych zwierząt ze Schroniska. Dziękujemy także MPK Wrocław, które przyczyniło się w ogromnym stopniu do popularyzacji spotu. Dzięki wyświetlaniu filmiku na monitorach MPK dużo osób zobaczyło akcję i zareagowało na nią.
Podziękowania należą się również mediom lokalnym i nie tylko, które akcję zauważyły i zdecydowały się o niej opowiedzieć.
Wciąż liczymy na echa kampanii i czekamy na chętnych do adopcji zwierząt dojrzałych, a także starszych, czyli tych, które nie cieszą się powodzeniem w Schronisku. Chcemy pokazywać, że to wciąż pełne energii i miłości w stosunku do człowieka stworzenia. Liczymy, że tego typu kampanie będą wpływać na zmianę ich losu, a akcje popularyzujące adopcje spowodują, że zwierzaki częściej będą trafiać do kochających domów.

Konkurs Kampania Społeczna Roku 2016 zorganizowały portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej. Tegoroczna edycja była już dziewiątą. Zgłoszono do niej 70 kampanii z całej Polski, które oceniano w 12 kategoriach.

LINK DO FILMIKU -> https://www.youtube.com/watch?v=7uBK03zX8HA

kampania2

Zostaw komentarz

Komentarz

Podpis

E-mail

Strona internetowa